Posledný článok na blogu

Co musí obsahovat etiketa kosmetického výrobku?

Odoberať novinky e-mailom

Nevypĺňajte toto pole:
Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov
 

O Shoptetu

V Shoptete veríme, že prevádzkovať e-shop môžete aj bez technických znalostí a vysokých investícií. Vyvíjame systém, ktorý obslúži nielen malý e-shop, ale aj predajcu s tisíckami objednávok denne. Nielen, že e-shopovému systému Shoptet veríme my, ale verí mu už 22 667 klientov v Českej republike a na Slovensku. Náš tím, ktorý má vyše 60 zamestnancov, skrátka baví pomáhať ľuďom s podnikaním a plniť im pomocou nášho systému ich sny.

Ak sa vám páči čo robíme, pozrite na stránku Shoptet Kariéra a zistite, či do nášho tímu nehľadáme práve vás.

Kto za Shoptetem stojí?

Míra

Miroslav Uďan, CEO

Miroslav Uďan, CEO

Miroslav zastáva funkciu výkonného riaditeľa a je spolumajiteľom spoločnosti. Vytvoriť perfektný e-shop občas nestačí, preto je spojkou medzi produktom, obchodom a marketingom. Dohliada na to, aby všetko fungovalo. Má tiež neľahkú úlohu rozhodnúť, ktorú z požadovaných funkcií vytvoríme ako prvú. Pokiaľ sa vďaka následkom aktivít thajského boxu a fitness akurát nenachádza v nemocnici, venuje sa amatérskej kybernetike.

Filip

Filip Kopecký

Filip Kopecký, CTO

V úlohe CTO je Filip zodpovedný za stratégiu technologického rozvoja Shoptet. Naposledy pôsobil ako riaditeľ rozvoja technológií na Letisku Praha a skúsenosti z vedúcich pozícií má tiež z ôsmich rokov v Zootu. Filip programuje od detstva, vyštudoval Matematicko-fyzikálnej fakultu Univerzity Karlovej v Prahe. Baví ho cestovanie, knižky, plávanie a fantazírovanie o budúcnosti ľudstva.

Radek

Radek Hudák

Radek Hudák, CMO

Radek má na starosti všetko, čo sa točí okolo marketingu, rieši cez partnerský program vzťahy s agentúrami a developermi. Skúsenosti zbieral napríklad pri vedení marketingu v spoločnosti Slevomat. Kto nevie, ten učí, a preto často prednáša o online marketingu, ktorý je jeho záľubou, rovnako ako všetko okolo startupov. Okrem práce ho baví cestovanie, pripravuje a účastní sa teambuildingových aktivít s kolegami, ale aj nekolegami. Vie, že už by mal rovnako ako ostatní v tíme začať poriadne športovať.

Štěpán

Štěpán Karoch

Štěpán Karoch, CSO

Štěpán má pod palcom priamy predaj nášho e-shopového systému. Jeho tím obchodníkov sa stará o klientov v teréne a pomáha im zefektívniť podnikanie. Bezpečne ich prevádza z doterajších e-shopových riešení na Shoptet. Obchodu sa venuje vyše 8 rokov. Baví ho vyhľadávať a rozvíjať nové obchodné talenty. Po práci sa chodí odreagovať do posilňovne, má rád filmy s Leonardom DiCapriom, zaujíma sa o startupovú scénu a bojové športy.

Peter

Peter Mac

Peter Mac, CCO

Peter sa stará o komunikáciu so stávajúcimi aj budúcimi klientmi. Jeho tím dbá o to, aby užívatelia dostali zo systému Shoptet maximum pre svoje podnikanie. Designovaniu zákazníckej skúsenosti medzi produktom a klientom sa venuje 8 rokov. Analytiku, procesy, ladenie komunikácie a držanie kroku s prudko rastúcimi SaaS biznismi je nielen jeho prácou, ale aj záľubou. Pravidelne ho nájdete trénovať kalisteniku.

Honza

Jan Hospodka

Jan Hospodka, CFO

Honza je síce služobne najmladší člen nášho manažmentu, ale zato má za sebou riadku skúseností z veľkej medzinárodnej konzultačnej firmy a zo svojho času stráveného v zahraničí, okrem iného vo Veľkej Británii a v Číne. Teraz pozorne stráži naše financie a šéfuje dátovým analytikom. Keď si potom chce od analytik oddýchnuť, potopí sa s potápačským prístrojom do hlbín, zájde si na box alebo na večierok do spoločnosti.

Peter

Peter Topor

Peter Topor, CBDO

Peter u nás funguje ako Manažér pre expanziu, ktorú kompletne zastrešuje, aby všetko klapalo, ako má. Svoje skúsenosti zbieral napríklad vo Footshop, kde pôsobil na pozíciách COO a CIO a výdatne sa venoval tamojším expanzným aktivitám. Keď nepracuje, tak si rád číta blogy a business literatúru. Jazdí na bicykli po horách a baví ho cestovať a objavovať nové miesta.

Tomáš

Tomáš Mitana

Tomáš Mitana, Head of product

Tomáš u nás má na starosti produkt - to obnáša čo najlepšie pochopiť potreby našich zákazníkov, nájsť pre nich riešenie a zabezpečiť, že budeme pracovať na správnych veciach v správny čas. Baví ho budovanie produktu, dáta a SaaS firmy. Svoje skúsenosti začal naberať ako grafik, postupne sa dostal k UX a k biznisu. Pred Shoptetem viedol produkt vo Footshop, vďaka čomu dobre poznal prostredie malých a stredných e-shopov. Keď sa chce zabaviť, premýšľa, ako uvariť tú najlepšiu kávu alebo dobré jedlo.

a hlavne ...

Náš tím