Posledný článok na blogu

Novinky z vývoje: Feed pro Glami.cz a další

Odoberať novinky e-mailom

Nevypĺňajte toto pole:
 

Váš biznis pod lupou

Správanie návštevníkov v e-shope spoznáte ako svoje topánky - vďaka detailným štatistikám.

Získavajte maximum informácií z podrobných štatistík

V administrácii nájdete podrobné štatistiky vrátane prehľadných grafov, vďaka ktorým môžete okrem iného sledovať vývoj predaja a návštevnosti vášho e-shopu. Treba v závislosti na konkrétnom mesiaci. Ide o veľmi užitočný nástroj, vďaka ktorému môžete efektívne merať úspešnosť e-shopu, ale i napríklad reklamných kampaní.

 

Majte obrat e-shopu pod kontrolou

Majte každodenné presný prehľad o úspešnosti vášho e-shopu. Porovnávajte predaje za rôzne časové intervaly a obdobie. Analyzujte nárasty, či prepady predajov, návštevnosti alebo marže podľa ročných období a ďalších ukazovateľov.

 

Prepojte svoj e-shop s Google Analytics

Jednoducho prepojte e-shop s Google Analytics - najlepšími a najpodrobnejšie štatistikami, ktoré možno na internete zadarmo získať. A majte dokonalý prehľad o správaní vašich zákazníkov na vašom e-shope.

 

Najpredávanejší tovar

Využite modul Najpredávanejší tovar naplno. Pomôžte svojim zákazníkom s výberom tovaru tým, že im ukážete, čo iní zákazníci najviac nakupovali. Zákazníci sa totiž radi inšpirujú nákupom iných zákazníkov. A vy vďaka tomu zároveň získate prehľad o tom, ktoré tovar z vášho obchodu sa predáva najlepšie a ktoré naopak zaostáva.

 

Prehľad o návštevnosti

Na jednom mieste získate podrobné informácie, odkiaľ k vám návštevníci chodia, koľko na ktorej stránke strávili priemerne času, alebo koľko si prezreli stránok. A následne využite tie informácie pre svoj prospech - teraz viete, kde umiestniť svoju reklamu, alebo na akých stránkach zapracovať.

 

Zoznam kľúčových slov, cez ktoré vás ľudia našli

Zistite z podrobných štatistík, ako vás vaši návštevníci hľadali a podľa ktorých kľúčových slov vás našli. Budete tak mať konkrétne a užitočné informácie, ktoré môžete veľmi dobre zužitkovať napríklad vo svojich reklamách a kampaniach.