Posledný článok na blogu

Novinky z vývoje: Feed pro Glami.cz a další

Odoberať novinky e-mailom

Nevypĺňajte toto pole:
 

Prepojenie za milióny

Ako zdvojnásobiť zisk? Keď svoj tovar ukážete tam, kde sa na neho stojí fronta.

Prepojenie, kam si len spomeniete

Všetky mysliteľná prepojenie na miesta a funkcie, ktorá moderný e-shop potrebuje k úspechu, Shoptet e-shopy umožňujú. A vďaka prehľadnému Správcovi prepojeniu budete mať vždy perfektný prehľad o tom, ktorá prepojenie máte aktívnu a ktorá ešte nevyužívate.

 

Sociálne siete

Tlačidlá z najobľúbenejších sociálnych sietí Facebook, Twitter, Google+, Pinterest môžete mať aj vo svojom e-shope. Vaši zákazníci tak môžu ľahko "lajkovať" a zdieľať, ktorý produkt sa im páči, alebo ho priamo odporučiť priateľom. Vďaka ľahko ovládateľným doplnkom sa môžete ľahko na e-shope pochváliť, kto všetko vás už sleduje, alebo aký posledný príspevok ste pripichla na svoju Pinterestovou nástenku.

 

Export do vyhľadávačov tovaru

Vďaka napojeniu na špecializované vyhľadávače tovaru (Heureka, Pricemania atď.), ktoré umožníme všetkým našim zákazníkom úplne zadarmo, sa vaše produkty budú na veľkých predajných portáloch zobrazovať automaticky. Buďte tam, kde na váš tovar čakajú zákazníci fronty. Výrazne tým zvýšite svoje objednávky.

 

Napojenie na Aukro

Predávajte svoj ​​tovar aj na serveri Aukro - produkty môžete vystavovať priamo z administrácie e-shopu, kde je možné tiež jednoducho sledovať aj priebeh týchto aukcií ..

 

E-shop na Facebooku

Ponúknite svoj tovar na najväčšej sociálnej sieti na svete. Len na Slovensku tak môžete osloviť zhruba 2 milióny ľudí. Stačí si svoj e-shop prepojiť so svojou firemnou stránkou na Facebooku a vytvoriť tak veľkú výkladnú skriňu svojho tovaru na najrušnejšej triede :)

 

Mikrodata

Vybavíte si, ako sa vám pri vyhľadávaní na Googlu zobrazí vo výsledkoch nielen odkazy na konkrétne hľadané tovaru, ale aj jeho hodnotenie a cena? Tak to je presne výsledok toho, ak e-shop používa Microdata. Shoptet e-shopy je používajú a tak sa váš tovar zobrazuje na Googlu formou tzv. štruktúrovaného úryvku, ktorý na seba dokáže v záplave ďalších výsledkov strhnúť pozornosť.

 

Provízny systém

Provízny systém (alebo "Affiliate") je silný marketingový nástroj. Chcete váš e-shop zviditeľniť, nechať ho zarábať viac? Potom je provízny systém určený práve vám. Ako to funguje? Dohovoríte si svoje affiliate partnerov, ktorí váš e-shop budú chcieť na svojich stránkach propagovať. Dohovoríte si výšku provízie a vytvoríte im banner alebo odkaz, ktorý na svoje stránky vloží. Za každého u vás nakupujúceho zákazníka, ktorý príde z ich webu, získajú partneri províziu. Zisk z toho majú obe strany - vám to môže výrazne zvýšiť počet zákaziek a partneri sú motivovaní, aby vás propagovali aktívne, pretože získajú viac peňazí z provízií.

 

Hodnotenie a diskusia pri produktoch

Nechajte zákazníkov, nech si odovzdávajú skúsenosť s vašimi produktmi. Či už formou diskusie pri produktoch, alebo pomocou hodnotenia tovaru udeľovaním hviezdičiek. Vy tak získate jednoducho spätnú väzbu, ako sú s tovarom spokojní a ktoré tovar je obľúbené, a ostatní zákazníci budú mať zase uľahčený výber, ak sa nebudú môcť rozhodnúť medzi viacerými produktmi. Reálna skúsenosť ostatných zákazníkov totiž predáva.

 

Detailné fotografie tovaru

Obrázok vydá za 1 000 slov a kvalitné fotografie produktu predáva. Vkladajte k tovaru fotky v najvyššej možnej kvalite, e-shop je na ne pripravený a zákazníci budú nadšení. Vďaka lupe v detaile produktu potom uvidí produkt skutočne zblízka.

 

Súvisiaci a podobný tovar

Zjednodušte nákup vo Vašom obchode pomocou súvisiaceho alebo podobného tovaru. Čo ak bude zákazník nad produktom váhať? Nenechajte ho odísť a ponúknite mu hneď u produktu jeho podobný tovar, treba mu bude vyhovovať viac. Viete, že by k nejakému produktu mohol využiť aj ďalší tovar? Ponúknite mu ho formou súvisiaceho tovaru - ušetríte mu hľadanie a môžete si tak výrazne zvýšiť svoje predaje.

 

Akčná cena tovaru

Produkty s príznakom "akčný" jednoducho lákajú. Vieme to my, rovnako ako vy. A preto v administrácii u svojich produktov môžete veľmi ľahko akčnú ponuku nastaviť, rovnako ako obmedziť dobu jej zobrazovania. Zákazník tak získa pocit, že si čoskoro končiacu akčnú cenu jednoducho nemôže nechať ujsť, a nakúpi. Akčné ceny sú totiž veľmi silný marketingový nástroj, využívajte ich! Môžu napríklad pomôcť rýchlejšie predať určité produkty.

 

Prehľad aj pre vašich zákazníkov

Umožnite zákazníkom mať dokonalý prehľad o ich histórii nákupov. V prehľadnom klientskom centre si tak budú môcť pozrieť všetky svoje predchádzajúce objednávky a dokonca je z prehľadu veľmi jednoducho zopakovať. Na jednom mieste tu majú evidované tiež všetky svoje daňové doklady, ale aj zľavy, ktoré v e-shope práve využívajú. Prehľad udelených hodnoteni tovaru a všetkých odpovedí v diskusiách sú ďalšou čerešničkou, ktorá zvyšuje komfort nákupu vašim zákazníkom.

 

Online platby

Ponúknite svojim zákazníkom jednoduchý a pohodlný nákup vo vašom e-shope. Vďaka možnostiam online platieb môžu svoj nákup zaplatiť rýchlo a bezpečne. Bez ohľadu na to, ktorú z online metód ponúknete - či už nákup alebo GoPay, ktorí zaštíťujú prepojenie s jednotlivými bankami a umožňujú platby kartou, alebo PayPal, ktorý je akousi internetovou peňaženkou. Alebo využite Twisto, netradičnú metódu, kedy zákazník platí až 14 dní od doručenia zásielky, ale e-shop dostane od Twista peniaze ihneď. Alebo je libo splátkový systém - ponúknite iPlatbu!

 

Široké možnosti odberu tovaru

At už predávate čokoľvek, budete potrebovať tovaru k zákazníkom nejako dostať. Možností máte nepreberné množstvo. Môžete využiť služby mnohých prepravných firiem (napríklad DPD, PPL, Geis Parcel, GLS, Top Trans či DHL), kuriérov, či Slovenskej pošty. Veľký rozmach zaznamenali aj odbery na cudzích výdajných miestach typu Uloženka, Zásilkovna. Všetkým dopravcom môžete jednoducho exportovať svoje objednávky a objednať tak ich zvoz, alebo si ušetriť čas a prácu a všetku komunikáciu so všetkými dopravcami riešiť naraz cez službu Balíkobot. Vďaka nej môžete aj hromadne tlačiť štítky na balíky a sledovať stav svojich zásielok.

 

Cudzie meny, prepínanie mien

Nenechajte obmedzovať svoj predaj hranicami. Nastavte si vo svojom e-shope veľmi jednoducho ďalšie meny, ktoré chcete ponúkať, a zvýšte tak objednávky aj od zahraničných klientov. Ceny tovaru sa prepočítajú automaticky - či už podľa vami pevne daného kurzu, alebo podľa aktuálneho kurzu.

 

SEO - Optimalizácia pre vyhľadávače

SEO, čiže optimalizácia pre vyhľadávače, je proces, vďaka ktorému môžete zlepšiť svoje pozície v neplatených výsledkoch vyhľadávania na Googlu a získať vyššie počty objednávok. Vďaka našej dôkladnej technickej optimalizácii pre vyhľadávače bude mať váš e-shop Googlerád. A s použitím nástrojov Základné a Pokročilé SEO si budete môcť svoje pozície ešte vylepšiť. Vďaka funkcii Základné SEO totiž neprídete o svoje pozície, keď meníte doménu, alebo prechádzate k Shoptet so starým e-shopom, a vďaka modulu Pokročilé SEO bude váš tovar pre zákazníkov oveľa lepšie vyhledatelné.