Facebook Ads sú ďalším zástupcom zo skupiny PPC reklám. Rovnako ako v Google Ads alebo Skliku aj tu nakupujete reklamný priestor formou aukcie.
Cielenie reklám Veľkou výhodou tohto formátu je jeho široký zásah a jednoduché zacielenie. Vzhľadom k tomu, že Facebook o svojich užívateľoch zbiera veľké množstvo dát, dajú sa reklamy veľmi ľahko a presne zacieliť.
Na výber máte bohatú škálu cielenia - od demografie, cez záujmy až po retargeting. Je len na vás, akú stratégiu zvolíte a podľa toho sa bude odvíjať aj cena reklamy. Všeobecne sa dá povedať, že čím všeobecnejšie zacielenie, tým je reklama lacnejšia.
Facebook reklamy sa môžu zobraziť hneď na niekoľkých platformách - na Facebooku, Instagrame, v Audience Network a na Messengeri. Každá z platforiem ponúka ešte niekoľko možností umiestnenia:
Svoje reklamy môžete zacieliť na všetky uvedené umiestnenia alebo si vybrať iba tie, ktoré vám zapadajú do vašej marketingovej stratégie.
Pred spustením reklamy, je nevyhnutné, aby ste si do webu implementovali Facebook pixel. Jedná sa o krátky fragment kódu, ktorý vám zaistí, že budete môcť:
Viac o nastavení Facebook pixelu nájdete v našej nápovede na Shoptet podpora.
Príbuzné témy: Online Marketing, Banner.