Viac funkcií, väčšia hodnota! Od 1. 9. 2025 meníme cenník. Viac informácií nájdete tu

Analytika obchodu

Google Analytics

Významným zdrojom dát o aktivitách vo vašom e-shope sú Google Analytics. Zistíte tu napríklad, odkiaľ k vám chodí najväčšie množstvo návštevníkov, aké kľúčové slová ich najčastejšie zaujímajú, o aké kategórie alebo články vašim zákazníkom ide najviac a podobne.

analytika

Enhanced e-commerce

Pre marketingové rozhodovanie sú zásadné dáta. Správanie návštevníkov vášho e-shopu a dáta o produktoch a predajoch môžete sledovať v prehľadoch Rozšíreného elektronického obchodu. Tento nástroj poskytuje Google.

Facebook Conversions API

Priame prepojenie medzi eshopom a Facebookom prostredníctvom FB CAPI vám poskytne lepšie možnosti zberu dát a zvýši výkonnosť vašich reklám. Prečítajte si jednoduchý návod na implementáciu CAPI. Uľahčí vám to meranie konverzií a optimalizáciu kampaní.

Bez štatistík nežijem

V e-shopovom biznise chcete zarábať. A aby ste nevarili z vody, potrebujete dáta. Náš systém ich pre vás bude zaznamenávať a výsledky vám predloží v štatistikách a v dashboarde, hneď na úvodnej stránke vašej administrácie.

Koľko sa čoho predáva?

Aby ste mali prehľad, aký tovar vám ide najviac na odbyt, pripravili sme štatistiky aj k produktom. Tu si môžete generovať prehľady za rôzne obdobia, podľa výrobcov, alebo v rámci rôznych kategórií. Vďaka tomu budete vedieť, ako sa zariadiť aj do budúcna.

Strážca skladu

Sklad pre vás bude držať pod palcom externý doplnok Strážca skladu. Do e-mailu vám každý deň, alebo týždeň prehľadne vypíše, koľko čoho už dochádza a čo je k zváženiu pre doobjednanie u dodávateľa. Koniec hľadania lístočkov a márneho spomínania.

Koľko u mňa zákazníci minú?

Generovať prehľady za rôzne obdobia môžete aj v rámci počtu objednávok, obratov a marží. Môžete si tak porovnať, ako sa vám všetko vyvíja v časovom rámci. Filtrovať budete môcť tiež podľa spôsobov dopravy, čo vám napovie, ktorá doprava je pre vás zásadná.

hodnotenie zákazníkov

Analytika pokladne

Ani predajňa neostane bokom. Ak predávate tiež osobne cez pokladňu, aj tu si môžete generovať prehľady za rôzne obdobia, podľa jednotlivých pokladní (ak ich máte viac), podľa užívateľov, druhov platieb, alebo či ide o predaj malo/veľkoobchodný.

Nie je zákazník ako zákazník

Niektorí raz nakúpia a zmiznú, iných si začnete pamätať, pretože sa pravidelne vracajú. A potom sú tí, u ktorých vás už len ich meno rozpáli do červena. Doplnok Hodnotenie zákazníkov vám pomôže si v zákazníkoch urobiť systém. Na prvý pohľad uvidíte, ktorých zákazníkov si máte obzvlášť predchádzať a ktorým sa vyhnúť oblúkom.

najpredavanejsi tovar

Čo sa deje v e-shope?

V Logu akcií prehľadne uvidíte všetko, čo sa udialo vo vašej administrácii. Vznikla nová objednávka? Niekto ju upravil? Alebo snáď niekto editoval produkt? Všetko je vidieť i s presným časovým údajom.