Analytika obchodu
Google Analytics
Významným zdrojom dát o aktivitách vo vašom e-shope sú Google Analytics. Zistíte tu napríklad, odkiaľ k vám chodí najväčšie množstvo návštevníkov, aké kľúčové slová ich najčastejšie zaujímajú, o aké kategórie alebo články vašim zákazníkom ide najviac a podobne.

Enhanced e-commerce
Pre marketingové rozhodovanie sú zásadné dáta. Správanie návštevníkov vášho e-shopu a dáta o produktoch a predajoch môžete sledovať v prehľadoch Rozšíreného elektronického obchodu. Tento nástroj poskytuje Google.
Monkey Data štatistiky
Ďalším užitočným nástrojom sú Monkey Data štatistiky. Vďaka nim budete poznať presné čísla vypovedajúce o reálnej úspešnosti vašich produktov a ich variantoch, ale aj kategóriách a ďalších hodnotách vyvíjajúcich sa v čase vrátane priemerov za určité obdobie.

Bez štatistík nežijem
V e-shopovom biznise chcete zarábať. A aby ste nevarili z vody, potrebujete dáta. Náš systém ich pre vás bude zaznamenávať a výsledky vám predloží v štatistikách a v dashboarde, hneď na úvodnej stránke vašej administrácie.
Koľko sa čoho predáva?
Aby ste mali prehľad, aký tovar vám ide najviac na odbyt, pripravili sme štatistiky aj k produktom. Tuto si môžete generovať prehľady za rôzne obdobia, podľa výrobcov, alebo i v rámci rôznych kategórií. Vďaka tomu budete vedieť, ako sa zariadiť i do budúcna.
Strážca skladu
Sklad pre vás bude držať pod palcom externý doplnok Strážca skladu. Do e-mailu vám každý deň, alebo týždeň prehľadne vypíše, koľko čoho už dochádza a čo je k zváženiu pre doobjednánie u dodávateľa. Koniec hľadania lístočkov a marného spomínania.
Koľko u mňa zákazníci utratia?
Generovať prehľady za rôzne obdobia, si môžete i v rámci počtu objednávok, obratov a marží. Môžete si tak porovnať, ako sa vám všetko vyvíja v časovom rámci. Filtrovať budete môcť tiež podľa spôsobov dopravy, čo vám napovie, ktorá doprava je pre vás zásadná.

Nie je zákazník ako zákazník
Niektorí raz nakúpia a zmiznú, iných si začnete pamätať, pretože sa pravidelne vracajú. A potom sú tí, u ktorých vás už len ich meno rozpáli do červena. Doplnok Hodnotenie zákazníkov vám pomôže si v zákazníkoch urobiť systém. Na prvý pohľad uvidíte, ktorých zákazníkov si máte obzvlášť predchádzať a ktorým sa vyhnúť oblúkom.
Analytika pokladne
Ani predajňa nepríde skrátka. Ak predávate tiež osobne cez pokladňu, i tu si môžete generovať prehľady za rôzne obdobia, podľa jednotlivých pokladní (ak ich máte viac), podľa užívateľov, druhov platieb, alebo či sa jednalo o predaj malo/veľkoobchodný.

Čo sa deje v e-shope?
V Logu akcií prehľadne uvidíte všetko, čo prebehlo skrz vašu administráciu. Vznikla nová objednávka? Niekto ju upravil? Alebo snáď niekto editoval produkt? Všetko je vidieť i s presným časovým údajom.